HTML

2015.10.14. 20:30 barangó

KERESZTRÉM

tegnap arra ébredtem, hogy
keselyű ül vállamon
kígyók isszák véremet és
homorul a homlokom

nem tudtam, hogy hány óra és
azt se tudtam, milyen nap
rossz volt látni embereket
hogy munkába rohannak

melodikus punkzenére
vakaróztam sokáig
tükörképem lehugyoztam
jut eszembe, ha már itt

belefogtam valamibe
aminek most nincs vége
elköltözöm Afrikába
lövöldözök kecskékre

felfalnak a bennszülöttek
nyersen eszik húsomat
meg se várják, míg a testem
szépen lassan elrohad

vagy ha végül tüzet kérek
s hóhérnál nincs öngyújtó
talaj alá költözködöm
ahol így is, úgy is jó

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://barangovers.blog.hu/api/trackback/id/tr237968976

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása