HTML

2016.09.29. 10:03 barangó

NYŰGÖS VERS

Nyűgös voltam tegnap este
Nyűgös vagyok ma reggel
Hamutálban kotorászok
Hamuszürke kezekkel

Seggemben nem kotorászok
Égen csillagok közt se
Szamárfogattal vágtázok
Alatta vagy fölötte

Aki reggel nem részegebb
Tegnap esti magánál
Szarjon horogkereszteket
Bölcsebb legyen szamárnál

Kérdezze a tükörképét
Vitatkozzon Hamlettel
Babonázzon halottakat
Legyen nyűgös ma reggel

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://barangovers.blog.hu/api/trackback/id/tr1011751379

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

rokonszenves 2017.01.20. 00:11:13

Erről felületes szemlélőként azt hittem hogy hurkol ( az elejét a végibe ), és kigugliztam, de csak a pantoum-ot találtam ami más - és kötöttebb - szabályok szerint működik.
en.wikipedia.org/wiki/Pantoum
Meg ezt ami szintén más de vicces:
www.shadowpoetry.com/resources/wip/looppoetry.html
süti beállítások módosítása